Impreza firmowa w górach czy w mieście ?

Góry czy miasto? Gdzie zorganizować imprezę firmową?

Impreza firmowa to doskonała promocja dla firmy i tak zwany „wewnętrzny PR”. Jednak zanim zaczniemy organizować imprezę firmową musimy wszystko dokładnie przemyśleć oraz zaplanować. Wbrew pozorom urządzenie udanej, oryginalnej oraz dobrej imprezy firmowej wcale, a wcale nie jest takie łatwe. Poczynając od przygotowania odpowiedniego menu, poprzez zapewnienie właściwego bezpieczeństwa, kończąc od dobrej lokalizacji. Lepiej przygotować tego rodzaju przyjęcie w mieście czy może zorganizować wypad w góry? Poniżej znajdziecie kilka porad na ten temat.

Wiadomym od dawna jest, że nie ma lepszej motywacji dla pracownika, jak docenienie go przez własnego szefa. Ostatnimi czasy właściciele średnich oraz małych przedsiębiorstw coraz śmielej planują imprezy firmowe, ponieważ są świadomi, że w ten  sposób nie tylko działają społecznie, lecz również podnoszą poziom motywacji swoich ludzi. Pomimo iż koszty zorganizowania takiego przedsięwzięcia są spore to warto szukać alternatywy dla imprezy w klubie i zaproponować swoim pracownikom wyjazd w góry lub do całkiem obcego miasta.

Generalnie przyjęte jest, że osoby, które pracują fizycznie powinny na odpoczynek wybierać się w góry lub nad morze, ponieważ w ten sposób zregenerują swoje organizmy, naładują akumulatory oraz przygotują się do kolejnych tygodni ciężkiej pracy. Przeciwnie traktuje się osoby, które pracują „umysłowo” – czyli dyrektorów czy pracowników agencji marketingowych. Są to ludzie, którzy powinni spędzać czas aktywnie, rozwijać się fizycznie oraz obcować jak najwięcej z naturą. W związku z tym kontrast dla stanowiska pracy niesamowicie istotny w trackie planowania imprezy, dlatego warto o tym pamiętać.

Dobrze jest, abyśmy zadbali o aktywny wypoczynek w górach. Nie do opisania jest pozytywny wpływ świeżego powietrza oraz pięknych widoków, dlatego wyjazd w góry to doskonały pomysł na zmotywowanie swoich pracowników. Jeżeli chodzi o koszty to będą one dotyczyć noclegu, transportu, wyżywienia oraz biletów na baseny termalne i do SPA. Trzeba przyznać, ze góry, zwłaszcza po Polskiej stronie są jednym z najpiękniejszych miejsc w Europie i coraz więcej firm organizuje masowe wyjazdu na koniec kraju, także te zagraniczne. Bardzo ważne jest, aby właściciele firm celowali w miejsca spokojne, najlepiej, aby znajdowały się poza obszarem miasta. Doskonałym wyborem będą nieduże miejscowości pod Zakopanem, takie jak na przykład Nowy Targ, gdzie panuje cisza i są to miejsca z doskonałym widokiem na góry. Pamiętajcie jednak, że organizacja imprez firmowych nie jest taka prosta i warto postawić na profesjonalistów.

 

O serwisie

Na naszej stronie znajdziesz porady jak krok po kroku zorganizować imprezę firmową lub inną imprezę okolicznościową. Zapraszamy do czytania :)

Kontakt

kontakt@krih.pl

Galeria